Dune (2021)

• Dune soll trotz Coronakrise im Dezember weltweit in den Kinos starten - als der erste von zwei Teilen.

DUNE (2021) Official First Look

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Mein System

AMD Ryzen 7 2700x|Asus Strix OC RX 480|Gigabyte x470 Aorus Ultra Gaming|2x8GB HyperX Predator DDR4-3200|WD_Black SN 750 NVMe M.2 SSD|be quiet! Silent Base 801

Edited once, last by Aurora ().

• Aurora

Changed the title of the thread from “Dune” to “Dune (2020)”.
  • Huch, das versucht noch mal jemand, nachdem die erste Version vom Drehbeginn bis zum Endergebnis ein - zugegebenermaßen kultiges - Desaster war?

Dragondeal-Youtube-Kanal:

85-bannersmall-jpg

Ein Tag ohne ein Lächeln ist ein verlorener Tag. (Charlie Chaplin):)

• Dune 2020: Endlich ein würdiger Ersatz für Star Wars? | Vorschau

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Mein System

AMD Ryzen 7 2700x|Asus Strix OC RX 480|Gigabyte x470 Aorus Ultra Gaming|2x8GB HyperX Predator DDR4-3200|WD_Black SN 750 NVMe M.2 SSD|be quiet! Silent Base 801

• "Ersatz"? Never.

Das Video finde ich besser:

External Content youtu.be

4447-c1d63ea6.jpg

-"Ich finde die Aussage vage und wenig überzeugend"

• DUNE Trailer German Deutsch

Mein System

• Aurora

Changed the title of the thread from “Dune (2020)” to “Dune (2021)”.