Love, Death + Robots: Ausgabe 2

• Love, Death & Robots auf Netflix. Verdammt cooles Ding!

https://youtu.be/wUFwunMKa4E

Weiter geht es mit Staffel 2 :)

Love, Death + Robots: Ausgabe 2 | Offizieller Trailer | Netflix

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Mein System

AMD Ryzen 7 2700x|XFX MRC 308 OC RX 6650 XT|MSI MAG B550 Tomahawk|2x8GB HyperX Predator DDR4-3200|WD_Black SN 750 NVMe M.2 SSD|be quiet! Silent Base 801

• LOVE DEATH + ROBOTS VOLUME 2 | Official Red Band Trailer | Netflix

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Mein System

AMD Ryzen 7 2700x|XFX MRC 308 OC RX 6650 XT|MSI MAG B550 Tomahawk|2x8GB HyperX Predator DDR4-3200|WD_Black SN 750 NVMe M.2 SSD|be quiet! Silent Base 801

• Hab mir vor kurzem erst wieder Staffel 1 reingezogen. Super Timing für die 2. Staffel :D

DLC's: After Dark, Mass Transit & Park Life

Hinweis: Spiele vorerst ohne Mod's. Daher bitte keine voreiligen Mod Vorschläge, wenn keine Alternative. Vielen Dank!