Hallo
Danke für die tollen Infos. Hat mir auch weitergeholfen.
Zum Beispiel beim ausmisten der Mods.
Echt tolle Community hier.
Hallo
Danke für die tollen Infos. Hat mir auch weitergeholfen.
Zum Beispiel beim ausmisten der Mods.
Echt tolle Community hier.
Moin.
So, bitteschön
Hinsichtlich der DLC-Unterteilung hast du bereits bessere Arbeit geleistet als das Original.
*hust*
Gun155 in Ehren, aber die Unterteilung habe ich angepasst?
Shönes Wochenende
Und ich habe mal die Patch Notes gepostet.
Greetz
Hauptspiel
Carols, Candles and Candy-DLC
After Dark-Erweiterung
Snowfall-Erweiterung
Green Cities-Erweiterung
ParkLife-Erweiterung
Industries-Erweiterung
Quelle: https://steamcommunity.com/gam…etail/3442337489559827298
Base Game
Carols, Candles and Candy DLC
Green Cities DLC
ParkLife DLC
Industries DLC
Hallo
Ja hast recht
Danke
Hallo
Habe das gleiche Problem. Hängt anscheinend mit der aktuellen Version zusammen.
Verschieben geht nicht, feuern bringt nichts
Was ich noch nicht probiert habe ist die Achterbahn zu löschen.
Danke an Gun155 für die Übersetzung
Hallo zusammen! Wir sind gerade dabei, einen neuen Patch für Cities freizuschalten! Dieser beinhaltet eine Aktualisierung von Unity, sowie eine Menge an Fehlerbehebungen, hauptsächlich für Inhalte, die mit Parklife erschienen! Hier nun die vollständigen Notizen, viel Vergnügen!
1.10.1-f2
Cities: Skylines Hauptspiel
ParkLife-Erweiterung:
Mass Transit-Erweiterung:
Natural Disasters-Erweiterung:
Quelle: https://forum.paradoxplaza.com…1-f2-patch-notes.1108995/
Hey everyone! We are just about to set a new patch live for Cities! This one comes with a Unity update as well as a bunch of fixes mainly to content brought in Parklife! Here are the full notes, please enjoy!
1.10.1-f2
Cities: Skylines base game
Updated to Unity 5.6.6f2
● Added Privacy Policy notification
● Fixed: All custom made roads require Parklife DLC
● Fixed: Metro stations in Assets that have built-in Metro Station become inoperable when the asset is slightly flooded but not collapsed
● Fixed: Public Transport Line lengths have inconsistent divergences between different transport types
● Fixed: Unnecessary prop signs on One-way Highway with Sound Barriers
● Fixed: Passenger Ships stuck on moving around while being on Confused state
● Fixed: Paths that the Ships are using are shown incorrectly in Traffic Routes Info View
● Fixed: Cargo Ships can get stuck and block all ship traffic
● Fixed: Translation issue in RU in Keymapping Settings
● Fixed: Office buildings are unable to grow if player has European / Vanilla style enabled in European / Temperate themes
● Fixed: Can't start the game, Unity Engine error creating display list
● Fixed: Custom sub-mesh LOD textures getting corrupted
ParkLife expansion:
● Forest fire is not affecting Parklife assets till Milestone 5
● Steam tags for Parklife DLC
● Fixed: Honu island and Cavern Coast have long loading times
● Fixed: Animated citizens on Piggy train periodically are missing cloth textures
● Fixed: Park Main Gates that are placed directly to a Built-in road (E.g. Ferry Stop) will not count visitors
● Fixed: Tooltip description of Hot Air Balloons Tours is not localized entirely in RU
● Fixed: Park Areas create 'Coverage' for Park Maintenance Info View
● Fixed: Park Maintenance Building does not generate 'Coverage' for Park Maintenance Info View
Mass Transit expansion:
● Reduced noise pollution and radius of Monorail Stations
Natural Disasters expansion:
● Adjusted cost of construction and upkeep of Medical, Police and Fire Helicopter depots
Hallo
Zum ursprünglichem Problem, welches ich auch hatte:
Ich hatte noch Network Extension Project abonniert und musste es gegen Network Extension 2 austauschen.
Anleitung gefolgt und siehe da, Zonen können wieder ausgewiesen werden und keine Strassen verschwunden
Hinweistext zu Network Extension 2
1. Unsubscribe from mods called 'New Roads For Network Extensions 2', 'Traffic++' and 'Network Extensions V1' (they are unsupported mods)
2. Unsubscribe from this mod;
3. Delete the folder '812125426', '626024868', and '478820060' (if they exist).;
4. Subscribe to NExt2 again;
5. Verify game cache;
6. Fire up CSL and activate the mod in content manager.
Instructions contributed by @Feare
This is a place for development to continue. You must unsubscribe from Network Extensions Project before subscribing here (do not just disable it). This mod has all the goodies from Network Extensions Project with some additional fixes and enhancements. Until further notice, I plan to put all future upgrades here.
Hallo
Vor einer Stunde wurde TMPE nochmals aktualisiert.
Vielleicht ist es jetzt besser?
Bald ist es so weit.
Ich freue mich auch darüber die Entwickler so zu unterstützen.
Danke für Tür Nr. 10 Planet Coaster
Sehr geehrte Damen und Herren,
hiermit möchte ich mich als Gouverneur bewerben.
Für genügend Sauerstoff für die mutigen Pioniere wäre gesorgt, da man mir nachsagt, ich produziere eine Menge heiße Luft.
Auf eine positive Zusage würde ich mich freuen.
Hallo
Danke für die Info.
Habe gerade auch dieses in der Anleitung gefunden:
Note: Since the Mass Transit DLC the base game contains a stop sign feature. Due to different, mostly technical reasons (performance, mod inter-compatibility and functional differences) both TM:PE's priority sign and CO's stop sign feature currently work side-by-side and have not been merged into a single functional component. This however may be changed in a future version of TM:PE.
Hallo
Gibt das keine Probleme, dass ich jetzt mit dem Spiel selber und TM:PE Verkehrszeichen setzen kann?
Greetz
Hallo
Habe das Spiel noch nicht, daher:
Planet Coaster - ich will gewinnen!
Hallo
Wenn ich das richtig verstanden habe, muss das Spiel an sich auch diesen Modus unterstützen.
Aber interessant wäre es auf jeden fall, ob es etwas bringt.
Greetz
Danke für das Übersetzen.
Da klingt wirklich toll.
Greetz