Beiträge von Giovanni
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Den Einbezug von Gebäuden in Coastern finde ich generell sehr schön. Die Idee die Station oben zusetzen und mit dem Drop zu beginnen ist prinzpiell ja auch Klasse. Sobald die Booster freigeschaltet und nutzbar sind, braucht mann dann auch keinen Lift mehr am Schluss nutzen, sondern gibt dem Zug vorher mit den Boostern den Schwung mit. Ist ja schnell umgebaut.
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Das ist mir bewußt, eben genauso wie das oben genannte soaked, Das würde ich aber gerne sehen wollen.
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Spiel crasht nach ein paar Minuten den Rechner, so das der direkt aus geht. Möchte aber RCTW nicht alleine die Schuld geben. Nvidia ist ja auch am rotieren, da der letzte Treiber Probleme macht.
Richtigstellung: Ursache war ein Hardwaredefekt. Das Netzteil, machte bei Belastung dicht, hatte ich dann auch bei anderen spielen. -
Da hilft nur durchzählen.
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Wenn es im Endgame den selben Umfang hat wie RCT3 wäre ich auch total zufrieden. Würde mir total reichen. Das Zoogedönse, bräuchte ich nicht.
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Das wird über den Frontier Client heruntergeladen und gestartet. Später wird es wohl wie bei der Beta von Elite Dangerous sein. Du erhälst zusätzlich (kostenlos) einen Steamkey von Frontier, wenn es dort hinkommt und verknüpfst die beiden Accounts.
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Weil es jetzt releast werden mußte da die CDs schon offline zu erhalten waren, nehme ich an.
Bei mir hat das update leider nicht das wichtigste beseitigt. Spiel crasht nach ein paar Minuten den Rechner, so das der direkt aus geht. Möchte aber RCTW nicht alleine die Schuld geben. Nvidia ist ja auch am rotieren, da der letzte Treiber Probleme macht.
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Das erste update ist seit gestern da:
Hello Tycoons,
We"™ve received a ton of feedback[forum.rollercoastertycoon.com], seen some awesome coasters being made, and are excited by the amazing UGC that has been created.
That said, it is time for our first major update. The focus was on fixing a number of critical bugs, adding new content, further balancing the simulation, and of course, the first set of graphical improvements. Our plan is to gradually improve the visual quality of the game (throughout the Early Access program and beyond), while trying to maintain a balance between visual quality and performance. We are upgrading to a newer version of Unity, so that we don"™t degrade performance as we up-res the art. This overall plan will take us time to do but you will see gradual improvements (where we balance performance vs graphics) over the next few weeks and months while we do (the first of which you see today). This is only the first stage of these graphical improvements.
GENERAL IMPROVEMENTS:
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Graphic Quality:
We"™ve spent a bunch of time reading your feedback and seeing what are the immediate fixes we can make and what requires our engine upgrade to be done. In short term we were able to do a ton of work to lighting, shaders, and terrain texture resulting in:
- Refinement of the ambient lighting.
- New bounce light to the Sky Dome.
- Updated ground textures of the Forest map
- Increased texture quality and color correction of bushes and flowers
- Increased the texture quality on the wooden coaster station (testing this out before we roll it out elsewhere)
- This is a small but important first step towards many future graphic updates. Please continue sending your feedback so we can address any concerns or questions as quickly as possible. Our plan is to test out improvements in phases, note performance, and make tweaks as we go based on your feedback.
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Important Note "“ Player Settings File ResetDue to the work we did on the graphics for this build, we had to reset all "Player Settings" files. We elected to make the new default "Very High" with this reset whereas before it was defaulting to a much lower quality. This means that players who are seeing performance issues should go back and lower their graphical quality to account for this.
TO BE CLEAR - ALL GRAPHICS SETTINGS HAVE BEEN RESET TO A HIGHER LEVEL IN THIS BUILD. YOU MUST LOWER THEM BACK TO YOUR PREFERENCE ONCE YOU LOAD OR YOU MAY SEE PERFORMANCE ISSUES.
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Simulation:
The simulation needs some love and we gave it a bunch! Our designers have been hard at work reading your suggestions and, as a first update, you will see improvements in the following areas:
- Peeps should generate less nausea on rides
- Janitors should be quicker at cleaning up messes
- Mechanics should be quicker at fixing rides
- Medics should be quicker at healing peeps
- Entertainers should be able to entertain peeps for longer
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Building Tools
Over the last week, we have improved our building experience and based on your feedback you will see key improvements in the following areas:
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- Improvement on the placement drop of scenery items "“ specifically this was done to make Piece by Piece building with UGC easier and more precise
- Implementation of the cap placement for beginning/end of the curve path
- Improvement of the rounding radius for Larger Paths
- Improvement on queue paths making it easier to connect queues to elevated rides
We have also read your requests to implement a new bulldoze tool that will allow users to delete more items at a time. Please know, that we are currently working on a design for this improvement and it will be part of a future update. -
Animation
We are working intensively on animation bugs. Like we mentioned previously, we will need a few updates to address all the issues. Yes, we know peeps hover above seats on certain rides or simply don"™t sit correctly "“ we are fixing this. In this version, you will see:
- Peeps sitting correctly on benches and at picnic tables, we have fixed this.
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TODAY"™S NEW STUFF:In today's version of the game, we"™ve provided you with the base of our coaster station. This is for our UGC lovers. This roofless base will give you the opportunity to create a different look and feel for your stations. Be creative, we can"™t wait to see what you will come up with!
- Coaster station with no roof "“ looks a bit more realistic but more importantly "“ lets you build UGC around and on it to make your own!
Last week, many players requested flat parks in Sandbox Mode and we heard you! This update provides you with the option of a flat terrain on all maps. You can access the flat terrain by clicking: You can access the flat terrain by clicking: "˜"™Flat Land"˜"™ next to unlimited money in sandbox mode.- Click sandbox mode "“ see that we have added a new button to have a flat map! Not everyone likes trees, lakes, and hills everywhere so we made it easier for you to start with a fresh slate.
MAJOR KNOWN ISSUES:We know there are a lot of issues as per your reports but there are two that truly standout as blocking core functionality. We have not been able to fix these just yet but know we are working on them.
ISSUE 1:
UGC DOWNLOADS: Due to the help and support of the community, we were able to pin point the cause of the bug causing UGC content to not download. We are actively working on a solution and should have a fix for you very soon in an upcoming patch.
ISSUE 2:
57% BUG: We know a few of you are experiencing issues with loading into the game and getting stuck at 57%. We are looking into this issue as well and testing special beta patches with certain users. As soon as we resolve the issue we will put out a hotfix or specific instructions to fix it. NOTE: Please note that at the moment, per our minimum specs, we only fully support users with Dedicated Graphics Cards.
- POTENTIAL FIX: PLEASE UPDATE YOUR GRAPHIC DRIVERS - While this won"™t be a fix for everyone, we know that updating your graphics drivers to the latest version does in fact resolve it for a sizable portion of affected users "“ please check this while we continue to look into the issue.
BUGS FIXED IN THIS BUILD:Here is a partial list of what was fixed highlighting some of the bigger bug fixes. There are a bunch more fixes as well that you will find and we will work on being able to expose longer bug lists in the future.
- Ingame - Cannot connect some plazas with paths
- In Game - Paths & Queues - User is unable to connect large path from the center of the entrance building.
- Fix mechanic node position
- Scenario 3 - All Peeps getting in the park for free
- In Game - There is a gap between entrance building and the boundary fence.
- In Game - Coaster - A twisted track appears at the end of 'Specialty Pieces'.
- In Game - Observation Tower - Lights of the posts does not illuminate at night.
- Preview image for the Sand Texture A, Sand Texture B, Sand Texture C and Sand Texture D are missing for the map 'Dusty Dunes'.
- The entrance path does not change to the 'Ghost Path' if user connects more number of path to the entrance.
- Update collision boxes for queue connections
- The entrance path does not change to the 'Ghost Path' if user connects more number of path to the entrance.
- Adding Bounce Light to Sky Dome
- Roofless Coaster Stations Integrated
- In Game - Paths & Queues - User is unable to connect large path from the center of the entrance building.
- NullReferenceException when using the ride cam of custom coaster in the build tab menu
- Default Graphic Quality Settings on High
- Peeps sitting correctly on benches and at picnic tables
- Ground Textures in Forest Map
- Trees, flowers and bushes texture quality increased
- Wooden Coaster Station texture quality increased.
NEXT MAJOR UPDATEEarly Access is an exciting time! We have a ton more features, content, and bug updates to go to make this game all it needs to be. Every time we do an update its designed to take your feedback into account, future features, and of course to fix bugs. Sometimes we may even create new bugs "“ if we do be sure to let us know HERE[forum.rollercoastertycoon.com]!
We are already working hard on our next major update. Our focus, among many other things, will be on the following:
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Bug fixing:
- General bug fixing "“ all the things you have reported plus what"™s on our lists
- Special Attention: Animations and Peeps Disappearing from Coasters as well as a number of additional bugs reported by you. Please continue to go to our forums and report bugs so we can make sure to add them to our trackers for future updates!
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Improvements
- Additional Graphic improvements
- More reduction in lateral g's from banking your curves
- Updating pre-made coasters
- EIN (excitement/intensity/nausea) number improvements and balance tweaks
- Realistic track friction (note, once we implement this it will mean some of your coasters may not work anymore and you will need to tweak them "“ stay tuned)
- Refining and balancing current Scenarios and Campaign Modes
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New Stuff:
- New Flatride: The Typhoon! We wanted this ready for today"™s update but it needs some more love so we plan to do a small patch before our next major update with it! Stay tuned!
Ein ziemlich umfangreiches update und die Willenserklärung weiter dran zu arbeiten. -
Graphic Quality:
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Danke für das nachschauen. In einem anderen Park hatte ich es auch probiert. Da ging es dann. Evtl. hat es schlicht mit der Gesamtmenge der Objekten zu tun. Der Park ohne Freeze hat wesentlich weniger Gesamtobjekte, weil dort noch nichts dekoriert ist und ich kaum Gebäude gebaut habe.
Was aber eben auffällig ist, ist das sich der Freeze sozusagen auf Wunsch in diesem einem Park wiederholen läßt. Das wird sicherlich noch gefixt. Es gibt einige Freeze Meldungen im offiziellen Frontier Forum.
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Sorry,
ich habe das nach Fertigstellung nicht geschrieben. Die richtig dunklen Bilder sind im Nachtzyklus enstanden. Dunkler als bei dem Bild:
K800_Final6.JPG (Bild drei von unten Post NR: 14) ist es bei mir am Tag auch nicht. Und da ist die Kamera lange nicht so dicht an den Steinen wie bei deinem Bild, so dass die Steine dunkler wirken, weil die Loopings in Relation noch viel heller sind.
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Andy, hast du gefragt was noch kommt oder ich? Hast du einen Vergleich zu RCTW in deinem Eingangspost gemacht oder ich? Ich habe dir lediglich deine Fragen beantwortet.
Und selbstverständlich ziehe ich vergleiche. Immerhin habe ich RCTW 5 Stunden durchgehalten. Ja, und bei dem Müll den ich gesehen habe, gehe ich davon aus, das Frontier das besser macht. Was nützen mir die Mülleimer, wenn alle dran vorbeilaufen? Atari wird das nicht alles fixen können, die müssten von vorne anfangen. Und dabei lasse ich die Grafik mal außen vor. RCT3 wird auch in 5 Jahren noch besser sein als RCTW.
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Es wird wohl fast alles kommen, was du dir erhoffst. Bei den Tieren bin ich mir nicht sicher, da gab es noch nichts von zu hören. Der Rest wird kommen, aber es wird dir keiner sagen können, wie es im Detail aussehen wird. Wenn du Zeit und Lust hast: https://www.youtube.com/channel/UCzpQvNnyoKgpu0lJdeXbFmQ
dann schaue dir dort mal alle Videos an. Da kommt großartiges auf uns zu. Und ich hoffe die lassen sich Zeit. Meinetwegen auch bis in das Jahr 2017 hinein. So ein Schrott wie bei RCTW, wird hoffentlich nicht passieren. Das Management ist fürchterlich. Die Mitarbeiter sind grottig animiert, laufen am Dreck vorbei. Oder treffen sich als Rudel in einer Ecke, nix kann mann zuweisen.
Auch ich hoffe noch auf reichlich zukommende Objekte. Allerdings kann mann wohl bereits jetzt feststellen, dass es unbegrenzte Möglichkeiten gibt die Objekte miteinander zu kombinieren. Eine vernünftige Park und Wegausleuchtung ist bereits jetzt möglich. Lass deiner Fantasie freien Lauf!
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Ach was Interessiert mich mein Geschwätz
Es ist schlicht nicht spielbar, dann lasse ich es auch sein.
Ein paar Beispiele:
Da laufen 6 Hausmeister in einem Minipark durch die Gegend. Die Besucher beschweren sich über den Dreck. Die machen den aber nicht weg. Ich kann die weder weiter ausbilden, noch bestimmten Gebieten zuweisen. Nix, okay dann eben am Haken direkt dort hin. Oh! geht nicht... Na ja selbst wenn, die würden dran vorbeilaufen.
Juchu, mit viel Ausprobiererei einen Coaster mit einem akzeptablen Erregungswert (6.5) hinbekommen. Mist es stehen zu viele an. Zweiter Zug muss gehen, sind ja schließlich Blockbremsen eingebaut. Geht auch einzustellen.... Nur kommt der nicht nach dem öffnen, es bleibt einer.
Plazierung, es gibt oftmals keinen erkennbaren Grund, warum ein Gegenstand nicht platzierbar ist. Ein simpler Mülleimer auf dem Weg. Nö, da geht er nicht aber ein paar Zentimeter weiter schon. Ohne Grund.
Dann hatte ich auch mehrmalige Abstürze. Meine Treiber sind immer auf dem laufenden.
Nein, ich lasse das jetzt. Dann baue ich lieber bei Planet Coaster noch ein wenig rum.
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Ich habe mir das Spiel gestern, beim Keyseller, für rund 17,30 € geholt. Also ein Fall von selber schuld. Aber die Neugierde hat gesiegt.
Die verramschen das nicht ohne Grund. Kann eigentlich nur alles unterstreichen was ihr bereits geschrieben habt. Es fehlen eine Menge Dinge, die bei RCT3 noch Standart waren. Alles was mit Parkgestaltung zu tun hat ist ein Witz. Die Grakik und die Animationen sind Müll. Die erste veröffentlich Mod, wird sicherlich "The walking Dead" heißen, denn da braucht mann nicht viel ändern. Dennoch werde ich es spielen, denn nun ist es ja nun schon mal auf der Platte. Und das Management System will ausprobiert werden.
Planet Coaster, spare ich mir jetzt erst mal bis zur Phase 2 auf. Auch wenn ich mich prinzipiell gar nicht satt sehen kann und das Baufeature großartig ist, fehlt mir ein wenig die Terraingestaltung.
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@Play, super Post sehe ich (fast) genauso. Fast deshalb, weil die Veranstaltung gestern Abend erneut sehr unprofessionell war. Mich ganz persönlich nervt es halt, dass eine Firma seit 10 Jahren so mies mit meinem Lieblingsgenre umgeht.
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Super!
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